niedziela, 28 sierpnia 2016

Buty dla krasnala :)

Póki co mamy jeszcze letnie upały,ale kalendarz jest nieubłagany i przypomina o zbliżających się chłodniejszych dniach ,na takie właśnie jesienno zimowe chłody zrobiłam mojemu małemu krasnoludkowi bamboszki:)


Buciki robione na tak zwanego "czuja" bez schematów i opisów i z tego co akurat miałam pod ręką:)  czyli: góra  z zapasów włóczek , które kiedyś dostałam od mojej teściowej, a podeszwy z dosyć grubej naturalnej skóry , dostałam jakieś resztki od znajomego i tak sobie leżały i leżały no i w końcu się doczekały :)
 

Buciki robione z grubej włóczki powstawały bardzo szybko i przyjemnie , gorzej było z przekłuwaniem  podeszew aby przeciągnąć nitkę , paluchy bolały mnie jeszcze kilka dni później ;)

Mały skrzat bamboszki zaakceptował , a najbardziej atrakcyjne okazały się  pomponiki :)
Mam zamiar zrobić jeszcze na pewno jedną parę w innym kolorze i może w bardziej wyszukanym "fasonie" :)



Pozdrawiam słonecznie i wciąż jeszcze upalnie .
Ewa

23 komentarze:

  1. Piekne i baaaardzo przydatne Suuper :))) Na prawde Super Ci one wyszly Ewus :)) U nas rowniez upaly ponoc do jutra ,okaze sie :) Ewus a jak sie czuje Wasz piesek ? Pieknego Nowego Tygodnia Wam Zycze :)) Buziaki dla Was posylam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Bumelek dochodzi do siebie ale od wczoraj znowu jakiś markotny , aż boję się myśleć o kolejnej wizycie u weterynarza ...

      Usuń
  2. Cudne buciki :-) Piękne :-)
    Są świetne - pomponiki idealne i kolory cudne - bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne krasnalkowe paputki i do tego czerwone:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń